Strawberry Land
The Watcher
Stuff
Linkies
Dear Diary

CHAPTER TWENTY EIGHT...
Friday, July 29, 2011 | 5:51 AM | 0 Strawberry
Assalamualaikum aku ucapkan kepada semua para pembaca yang setia... anda2 semua apa kabar? amacam minggu ini? bagi pelajar yang bakal menghadapi peperiksaann besar, kamu2 dah sedia untuk menghadapi TRIAL? aku jamin kamu2 pasti sudah bersedia....


Ok, minggu ini entry aku bertajuk PEPERIKSAAN BESAR SEMAKIN HAMPIR TIBA... kenapa ye aku pilih tajuk yang agak sedikit lolak ini.... jom, melayari minggu yang aku lalui ini...


Minggu ini semua sama je... takde yang lain nye... sepanjang minggu ini aku dan pelajar2 lain tingkatan 3 sekolah aku mengikuti bengkel PMR yang di anjurkan oleh pihak sekolah aku... memang best la minggu ini... sepanjang minggu ini juga aku langsung tak belajar dalam kelas... just lepak adalah... tapi memang terbaek la aku cakap..


Tadi,,,hujan bukan main lebat lagi... sampai sekolah aku naik banjir di buatnya.. memang best giler la aku cakap tadi... terbaek wok... 


Ok la, aku nak gi study untuk Trial yang bakal aku hadapi tidak lama lagi... bye dan salam,,,,

Older Post | Newer Post