Strawberry Land
The Watcher
Stuff
Linkies
Dear Diary

CHAPTER THIRTY...
Tuesday, August 30, 2011 | 9:58 AM | 0 Strawberry
 Assalamualaikum dan selamat pagi saya ucapkan kepada u allz.. rasenye tak terlambat lagi aq nak ucapkan selamat hari raya,, maaf zahir dan batin.. minggu raya,korang semua mzt bz nak kumpul duet raya... tapi sebelum tu, nie shat tak nie? dah kenyang makan ketupat dan rendang? berselera tak? biskut raya aper je yang di makan tu?


 Dalam entry aq pada kali ini, aq beri tajuk HARI RAYA YANGA AMAT ********* BUAT DIRI INI,,, korang semua mzt nak taw kenapa kan? jom, ikut aq melalui terowong yang aku lalui pada minggu ini...


 300811 telah diumumkan sebagai tarikh hari raya aidilfitri.. malam itu, aq, kakak aq dan mak aq kelam kabut di buatnya... dengan baju raya yang nak aq buat x siap lagi,,,biskut yang aq buat x celup coklat hitam putih lagi, kek coklat x wat lagi dan kakak aq, x yah cakap, kek lapisnya langsung x wat lagi... lawak gile la malam tu, dengan aq nye mandi serbuk koko, dengan tengok mr & mrs.smith...mcm2 lagi la...tapi malam tu jugak merupakan malam yang palingg ******* bagi aku,,, sebabnye,,, x yah taw la,, biarlah aq dan DIA diatas sana yang mengetahuinya,,,


 Raya pertama bersama ayah yang tercinta,,,selepas 2 ke 3 tahun x beraya pertama dengan ayah... ayah bz ngan kerje, aq tak leh nak marahlah,,,ayah datang raya pertama nie pown dah wat aku satu family happy giler,,, yah bawak mcm2 seperti lemang dan sebagainye,,


 Kek coklet yang aq buat, berjaya juga akhirnya, jadi, tembam dan hasilnya cantik bile kek tu dah siap masak dan diratakan permukaannye dengan coklat lembab yang aku buat semuanye sendiri,.,,aq sungguh x sangka kek tu akan menjadi juga akhirnya,,, adeq aq, si Reza makan kek coklat tu sampai nak habis satu dulang,, nasib aq buat 2 adunan, so jadi banyak sikit...mmg bestlah aq ckp,,,


 Raya pertama anda pula bagaimana? anda ingin berkongsi dengan saya, sila lah antar comment ye... salam dan bye,,, saya nak cau dulu...

Older Post | Newer Post