Strawberry Land
The Watcher
Stuff
Linkies
Dear Diary

CHAPTER TWENTY NINE...
Thursday, August 11, 2011 | 10:57 PM | 0 Strawberry
Assalamualaikum dan selamat tengah hari aku ucapkan kepada semua para pembaca blog ini,,, sebelum itu, rasanye belum terlambat lagi untuk aku mengucapkan selamat menyambut bulan yang penuh bermakna ini... bulan Ramadan,,, macam mane bulan puase nie? dapat tahan x ke curi2 bukak ha? dua minggu sudah aku tidak menghupdate aku punye blog ini... korang apa kabar? sorry sangat2 taw,,,


Minggu ini entry aku bertajuk MISSION ACCOMPLISH...kenapa yerk aku pilih tajuk nie,,, jom,,, ikut aku,,,


Hari ini, aku happy sangat sebab ****** aku jadi... ******* si loji kumbahan tu... betul2 *******...hahaha,,, lawakk siot...siapa soh mulut tu laser sangat... kalau nak kutuk orang time bulan pose nie,, jgn la waktu pagi,,, buatla time tengah hari sikit,,, pagi2 buta lagi dah buat dosa...


Hari ini juga, aku dapat result up2 aku,,, perghh teruk betul,,akademik aku semua hancur tapi pelajaran SMA punye semua naik,, pelik bin ajaib taw x... ayah boleh tanye kenapa jadi macam tu..aku x taw nak jawab apa,,, aku just ketawa je la,,, agak lawak gak la,,, pelik bin ajaib betul..


Sabtu minggu lepas aku diserang penyakit sakit tekak, demam, pening kepala dan sebagainya,,, macam2 penyakit yang menyerang aku sampai buat aku tak dapat datang ari isnin dan selasa,,, rabu datang ke sekolah ngan terhuyung hayang,,, lawak gile aku cakap...hahahha...


Minggu lepas x der yang menarik...sungguh bosan minggu lepas....


K la, samapai di sini sahaja dahulu entry aku pada kali ini,,, Selamat berbuka puasa aku ucapkan taw,,, bye dan wassalam,,,

Older Post | Newer Post