Strawberry Land
The Watcher
Stuff
Linkies
Dear Diary

LAYAKKAH DIRI INI MENCINTAI DAN DIPERLAKUKAN SEPERTI INI?!
Tuesday, June 19, 2012 | 5:25 AM | 0 Strawberry
Assalamualaikum dan salam sayang untuk anda semua,,,apa khabar? sudah lama saya tidak meng'update' my lovely blog ini... pasti anda semua sedang menunggu kehadiran entry baru saya,,,

Tajuk yang saya pilih, saya tidak ciplak mana-mana tajuk cerita mahupun lirik lagu tempatan...saya memilih tajuk ini sebab banyak kejadian yang jadi sepanjang saya tidak meng'update' dan menulis entry baru untuk anda semua,,,

Antaranya ialah saya bergaduh dengan someone yang berharap yang saya bakal menjadi suri dan bunga di hatinya,,,someone itu suruh saya menunggu dia selama 5 tahun,,,satu jangka masa yang agak panjang dan saya tidak mungkin dapat menunggu someone itu sepanjang masa itu,,saya tak tahu masa hadapan,,,apa yang akan jadi...

Selain itu, someone yang lain juga mengharap saya menjadi kekasih hatinya... saya tidak akan menerima seseorang yang belum pasti tentang asal usulnya,,,
buat masa ini, hati ini masih belum boleh menerima sesiapa sebab hati ini sudah berjanji kepada diri ini bahawa saya tidak akan mencari seseorang yang mungkin boleh menyayangi diri ini sepenuh hati sehingga diri ini genap pada umur 18 tahun...

Semalam, pada 180612, sekolah saya mengadakan majlis sambutan Hari Buku Sedunia peringkat sekolah,,,ada jualan buku novel dari alaf21 dan PTS,,,ada ceramah tentang silent career, iaitu penulis,,ada novelis terkenal datang, teka siapa?... AIN MAISARAH, my favourite novelis you know? saya happy bila dapat tengok dan tandatangan dia...

Hari ini, sungguh tak disangka, classmates saya fikir yang saya menyukai someone ini,,sedang hati ini tidak menyukai sesiapa pun,,mungkin ada sikit perasaan itu tapi ianya tidak lebih dari hubungan sahabat,,,

Oklah, saya ada kerja sekolah yang harus saya selesaikan,,,sebab kerja itu harus saya hantar besok,,,salam semua,,,,

Older Post | Newer Post