Strawberry Land
The Watcher
Stuff
Linkies
Dear Diary

MOOD: TeNGah MenCArI Mo0d MenGHaFaL
Thursday, November 1, 2012 | 10:14 PM | 0 Strawberry
Assalamualaikum semua, apa kabar? rasanya hari tu baru je aku update blog aku nie kan? sekarang nie tengah rajin nak "menghupdate" blog aku,,,korang rasa hari ni aku nak cerite pasal apa? jom, layan cerita yang bakal aq ceritakan selepas ini....

Seperti yang korang nampak dalam ruangan untuk tajuk diatas, minggu depan, hari khamis minggu depan, aq bakal menghadapi Peperiksaan Sijil Menengah Agama,,, aku ambik perikse nie dekat sekolah aku, Sekolah Agama Menengah Tinggi Tengku Ampuan Rahimah, Sungai Manggis, Banting,,, hari pertama jer tafsir hadith,,, dah la satu haprak aq tak hafal,,, aq takut sangat nie,,,korang tolong aq,,, pening dah kepala aq memikir macam mana nak menghafal pada saat2 akhir sebegini? 

Kawan2 aq yang lain, semua dah mula menghafal, aq jer belom lagi,,,semakin hari, semakin bertambah ketakutan dalam diri ini,,,, untunglah budak2 smk... x yah nak pikie perikse,,, tahun nie dorang honeymoon oo...aq pikir tahun ini aq boleh juga honeymoon mcm dorang,,, sedih gile batak lah,,,,

Hari perikse semakin hampir,,,tapi aq still x menghafal taw,,, ok la korang, aq nak menghafal la,,,doakan aq taw, agar aq dapat menjawab dengan baik pada hari peperiksaan tersebut,,,, sekian, asslamualaikum dan bye semua,,,,

Older Post | Newer Post