Strawberry Land
The Watcher
Stuff
Linkies
Dear Diary

FRIENDS FOREVER 2 -til jannah-
Monday, October 7, 2013 | 5:07 PM | 0 Strawberry
     Assalamualaikum dan selamat pagi aku ucapkan kepada semua para pembaca.. seperti yang dijanjikan dahulu, aku akan menghupdate gambar2 semasa jamuan di kfc hari tu.... gambar kat atas nie ialah gambar pertama yang diambil before jamuan tersebut berlangsung... ini muka orang2 sedang kelaparan...

nie gambar tengah menunggu budak perempuan yang tak pandai sampai lagi... tu, tengok AZLI, busy call annisa sebab aku suruh.. kejam x aku??

Annisa,, orang suruh makan, bukan suruh pose,,, apa2pun,, aku tengok diaorang sangat happy....

haziq.... sedapnye makan sampai x nampak orang ambil gambar dia...

muka orang dah kenyang!!!

oklah,...sampai sini sahaja dulu ye...WASSALAM!

Older Post | Newer Post